söndag 1 maj 2011

Dagens kvällsgöra

Tänkte på en sak. Fick reda på idag att en polare till mig uppfattar mig som arrogant o kaxig superspelare i innebandy. Meeen han sa sen att under ytan är jag en snäll tjej.

Hmmm... Jah vet att jag kan uppfattas kaxig kanske men jag har ju inte alls varit det mot honom (inte vad jag kan komma
Ihåg i varje fall?;) men ändå intressant hur man uppfattas. Frågan är hur man kommer ur den rollen eller synen som folk då fått på mig? Antar att de ändras med tiden att visa vem man verkligen är.

Men ibland uppfattas man helt i motsats mot vad nån trodde eller så gör man samma sak mot nån annan. Intressant hur det fungerar..


I vilket fall... Jag har blivit Världsförälder! Genom Humorgalan.100kr/månad. Alla kan. Som David Hellenius sa (med smått irriterad röst);
Kom igen nu, ring då!

Bli det du också!?!

Sov gott! (i know i Will)

Inga kommentarer: