lördag 21 maj 2011

PIRATES kaos

Vi skulle ju på bio men det slutade inte så bra... Hur knäppt de än låter så Slutade det med att alla gick ur salongen o fick pengarna tillbaka.... Bra bioupplevelse för mig! Jag som hade så höga förhoppningar...


Men det slutade ist såhär....


Hur som haver ska vi försöka igen nån kväll men nu ska vi sova, kl är 11 på kvällen här men lever fortfarande i Sverigetid så klockan e fem för mig just nu, en timma från dygnaaa! Haha.





Är ändå väldigt Nöjd med första kvällen om än lita sega:)
Imorn blir det SOHO och SHOPPING! Är grymt taggad!

Ps Clara: pröva smörpumpen! fettigt o spännande! Ds.

Natti!

3 kommentarer:

Clarice sa...

Det e ju för gott med fett!
jag är typ tårögd här hemam för jag är avis på er. fyyyy va ni har det braaaa!!! jag vill..

nåja. n i får ha de så bra utan mej ;) saknar er.
vi ses snart. puuuusss

Fia sa...

Kom kom kom Clara!!

Fia sa...

Kom kom kom Clara!!