onsdag 11 maj 2011

Ja okej....

Korpenkarriären för min del tog slut lika snabbt som den började:.. Inget lir mig idag! Med ett Knä som är som en bräcklig pinne som inte ens kan skjuta en boll utan att svullna o göra ont är inte så smart att hänga i julgranen.. Tråkigt men sant! Ska uppsöka läkare igen o göra nåt åt det här, detta funkar inte!

I alla fall... Tjejerna var en man kort (Lissy vart är du??!) o dom kriga på väl med bara 6 man på plan o de närma sig iaf övertag på motståndarna. Bra jobbat tjejer!





På sidan stod sjuklingarna haha o kråma sig i kameran. (inte riktigt men ändå.. Ja)

Kvällen avslutades med nyponsoppa i sjukaste lägenheten, hur får man till det där liksom?! Fräscht är det iaf. O dagens roligaste:

Andy ska ta en snabbdusch och uttrycker:
- Jag ska skynda mig o va jättesnabb, ska göra en Gunde! Jag ska vara klar på fem minuter!

Tystnad.

Jag och Clara utbrister i skratt o tycker att fem minuter är ju låång tid hahaha!

Varav Andy skyndar på å jag klockar henne på 3.15. Ändå bra jobbat för o va Andy:)

Imorgon vankas det mkt smått o gott! Sov gott!

Inga kommentarer: