tisdag 17 maj 2011

Early morning...

Klockan e strax edter sju Men lika nöjd för det är jag! Typ iaf.. när jag vaknat till:)

På väg till John Bauer för lite "inskolning" för de små liven, har varit en tävling så idag är finalen vad jag förstått. Jaajaaa, sånt e liiivet, sånt e liiiivet.

Har bara en liten fråga, varför är det så SJUKT mkt folk på bussen? Kanske för att ja brukar åka in lite senare o de flesta åker in vid den här tiden? Är Inte ute ur storvreta än o folk står redan upp, tuff start på dagen... O om du precis undra över om inte jag ska ställa mig upp å ge mig någon min plats så har tanken slagit mig... men... jag förmodligen skulle ramla ihop av trötthet... Man börjar ju bli lite gammal, inte 20 längre som Jocke brukar säga.. Hihi.

Tackar GUD för den fantastiska SOLEN som skiner och gör allt liiite lättare att leva:)

Nu: Powernap!

Inga kommentarer: