torsdag 19 maj 2011

Gottigott!

Sorry för dålig uppdatering idag men jag har varit så uppe i varv hela dagen så jag har knappt kunnat sätta mig o ta mig samman att skriva lite blogg, men nu försöker jag!:)

Har checkat in o tryckt ut biljetter o försökt tänkt ut vad man ska packa osv, alltid lika speciellt men nu är det ju NYC som gäller liksom för imorn smäller det!!!!! Heeeeelt galet, kan inte riktigt fatta vad det är som händer, får se om jag fattar när jag väl är där... ÅH! Sååååååå taggad!


Nej nu film och jordgubbar som C fixat! Ska försöka vara uppe så mkt som möjligt i natt så jag kan börja vända lite på dygnet, who's With me?!

Massa gossipgirl för att få in känslan känns helrätt!
Hörs innan avgång imörn, kyss!

2 kommentarer:

Clarice sa...

rätt schnögg brutta må jag säg!

Fisen sa...

MYCKET indeeeed!