tisdag 31 maj 2011

Relation

Idag taggar vi för en heldag ute på friiberghs herrgård! Det är tidningen relation som har aktivitetsdag o de kommer va mängder med företag därute. Hoppas på god mat o sköna föreläsningar!

Igår hade vi en mycket trevlig stund efter fotbollen, pratade drömmar mål och framtidsvisioner! Att sätta upp mål och att nå dom! Nåt som jag tror alla kan kämpa med då och då, inte minst jag... Jag har ändå kommit så långt att jag vet att jag är en "external prossessor", att jag måste prata för att må bra typ, jag tänker när jag pratar med nån! Uttrycker mig. Det kommer fram rätt tydligt när vi pratar om sånt här.
Men sååå... Vad kom vi fram till? Jag inser att jag längtar efter att ta kontroll över mitt liv och styra det dit jag faktiskt vill, göra de saker som jag bara drömmer om att göra för att jag faktiskt kan! O inte bara lalla runt på halvfart o låta allt bli som de blir liksom... Måste ta tag i mitt liv! Sätta mål och strunta i rädslan för att misslyckas! Sätt mål och gör små steg för att nå dit! O sen även belöna sig för de framsteg man gör. Tror det är bra!

Måste springa nu men Jag återkommer i frågan:) finns mer att förtälja!


Ha de fint sålänge!

Inga kommentarer: