söndag 1 april 2012

Känslomässigt.

Idag har varit en känslofylld dag.
Inte nog med att avresan närmar sig, så närmar sig farväl av nära och kära likaså. Det är för stort att tänka 6 månader eller ett helt år. Får bryta ner det till första stoppen: Arlanda, flyget och alla filmer (23 gripande timmar på ett plan, mååste ha bra underhållning!), SYDNEY och au pair skolan, Brisbane och familjen osv.. Det kommer gå fort!

Men jag blev ändå ledsen när jag tänkte på att lämna min familj. Lämna dom och andra man bryr sig så mycket om och inte vet när man får se dom igen.

MEN det kommer bli bra! Som tur är är jag inte ensam på resan, jag har Gud den allsmäktige med mig, och han leder mig och är min trygghet. Så tacksam!

"Frukta inte, ty jag är med dig, se dig inte ängsligt om, ty jag är din Gud. Jag styrker dig, Jag hjälper dig, jag uppehåller dig med min rättfärdighets högra hand."

Location:Blåbärsvägen,Storvreta,Sverige

1 kommentar:

Clarice sa...

Du kommer ha fett nice :) Jag kommer också att befinna mig dänne borta i höst så du kan alltid hälsa på mej :)

Pussssissss / c