fredag 20 april 2012

Off to Brisbane!

Dagen har kommit för mig att åka till min familj i Brisbane! Kl 14 går flyget, så chillar nere i lobbyn på hostellet tills jag ska ta mig till flygplatsen :)
Har precis sagt hej då till de flesta som ska åka vidare till sina familjer! Några bor här i Sydney och Brisbane och en tjej i Melbourne. Så galet!

När jag väntar tänkte jag kolla in vad som är värt att besöka i detta stora land! Finns en del men är inte lika självklart för mig som tex USA. Men de kommer bli awesome! Så glad att jag är taggad! Hoppas det fortsätter såhär :)

Hoppas ni sover gott därhemma! Och idag skiner solen igen och det är vaaarmt ute! Och bättre ska det bli, ska ju upp till the golden coast! Kärlek till er!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Pitt St,Sydney,Australien

Inga kommentarer: