söndag 22 april 2012

Söndag!

Har haft en mysig dag idag!

Åkte upp till ett lookout ställe där man kunde se hela Brisbane, väldigt fint! Åt galet med glass och har även fått se lite mer av staden eller förorten som de bor i:) De har en stor arena här också, och tydligen var det en match idag för det kryllade av orangeklädda Brisbanesupportrar!








Sköönaste morsan! Så rolig!


Min familj!:)

Imorgon är det skola för barnen, jag ska följa med Charlie (6åringen) till hans skola imorgon för han ska ha tennis, de ska bli kul att kolla på! Sen följa honom upp till klassrummet innan jag tar bussen till centrat som ligger nära här och möter upp mamman för lite ledighet innan nästa pass! Har förstått att det blir en del timmar nu, fler än vad jag från början trott, men det gör inte så mycket!


Alla väntar på glaaaass!


Sånt här kan man också göra...

Ja ni.. Klockan är 21 här och jag är helt slut! Som en ny vana inser jag att det kommer bli många tidiga morgnar och tidiga kvällar, man pallar inte mer i vilket fall! Jag har kanske redan anmärkt på hur trött jag är hela tiden rätt mkt? Ja men man blir lite... Trött. Haha.

Ska sova nu, ha det bäääst! Puss

Inga kommentarer: