onsdag 18 april 2012

Papperfix!

Juste, fixat med massa papper idag! Kontrakt, försäkring etc etc etc! fixades även bankkonto också! Så nu har jag eget konto och bank, känns lite stört, men så kul!:) Ball känsla att man ska vara i det här landet ett bra tag, gör mig lugn faktiskt, gör att känslan av stressen för att inte hinna se och upptäcka allt försvinner. Kommer bli coolt när jag är i Brisbane och känna in den och att det kommer vara "min stad" för ett halvår framöver. Coolt!

Pratade med min värdmamma idag! Hon berättade att det är varmt och soligt hos Dom! Lite gött då det regnar här, men samtidigt gör det mig inte så mycket , de e lite mysigt och jag kan ändå gå i shorts för det är varmt!

Ikväll blir det middag nere i baren i vanlig ordning, ska även bli bjudna på drinkar och chips osv, trevligt! Dock vill jag som vanligt bara lägga och sova haha, kolla på serier:) Har kollat klart på OTH nu Clara!;) Galet att det är över! Har övergått till Mad Men nu...

Apropå film.. Sugen på bio snart! Haha! "The Lucky One" med Zac Efron har premiär här imorgon, hemma med?!! Kanske blir den!

Kram på er som orkade läsa allt;) och till er alla andra som inte gjorde det! (Läs: SARA!!;))

Puss!

Location:Upper Carriage Ln,Haymarket,Australien

1 kommentar:

Sara :) sa...

Fredrikson aläste allt :) iiinnan jg läste att ja skulle läsa allt!!