lördag 28 april 2012

Skön dag i regnet!

Idag har jag äntligen fått tummen ur och tränat! Det har spöregnat hela dagen så jag tränade inomhus i "gymet" de har i garaget, precis bredvid mitt rum! Himla smidigt och bekvämt om man får säga så. Gick faktiskt rätt bra, men känner redan träningsvärken haha! Blir intressant att se hur det känns imorgon... Mer sånt blir det iaf!


Haft en bra dag i övrigt också, börjar lära känna barnen lite mer också (bara gått en vecka fortf thats true men man känner ändå lite skillnad, det gillar jag!:)

Har ägnat kvällen åt AFL, Australian football league! Det är verkligen annorlunda från någon annan sport man känner till! Men det är rätt kul faktiskt, man kommer in i det rätt snabbt! (speciellt om man har ett inbitet fan i familjen, underlättar en del för inlärningen ;)


Gott grillat kött och sallad är vanligt i den här familjen, jag klagar inte direkt! ;)

Imorgon blir det kalas och katolsk kyrka! Ska bli kul:) Träffa släktingar, interesting indeed!

Inga kommentarer: