söndag 6 maj 2012

Äntligen!

Idag har jag äntligen fått se lite av Australien så som vi tänker det!:)

Blev glatt överraskad imorse när de sa att vi skulle till beachen, så vid 8 satt vi i bilen på väg till Guldkusten, destination: Mooloolaba! Fråga Inte hur man uttalar det, vet knappt ;) Var dock inte kvar där sålänge utan styrde kosan mot deras favoritställe: Noosa! Väldigt vackert på båda ställena, härligt höga vågor och strålande sol i fin sand. Lycka! :))

Dessvärre glömde jag telefonen så jag inte kunde ta några kort, säämst! De var verkligen fint, så surt!! Men det kommer fler gånger, ligger ju bara 1-1,5 h bort med bil! Så stört att det finns så nära, detta som vi drömmer om och vill ha, det har dom bakom hörnet! Försöker få dom att förstå hur lyckligt lottade dom är! Intressant hur det funkar, man vet inte vad man har ibland för det är så vanligt för en :) Vem vet, efter att ha varit här ett tag kanske jag tänka likadant...

Så jag beklagar avsaknaden av bilder, men det kommer :)

Vill ha ny serie att kolla in så Nu blir det sons of anarchy!
Hoppas ni har en bra dag!

Inga kommentarer: