fredag 4 maj 2012

Freitag!

Idag har varit en aktiv dag!

Har tagit hand om lilltjejjen idag och vi har gjort allt! Målat, badat, bakat, åkt sparkcykel, och haft picknick! Bondat helt enkelt!

Har även kollat på stora grabbarna när de spelat inomhusfotboll! Sjukt kul! Spritter i kroppen efter idrott! Sport! Lagsport! Ååhh, vill spela! Men nu är det så att förmodligen kommer jag att börja va med och träna grabbarna en gång i veckan... Morsan snackade med tränaren ikväll och fråga om de behövde hjälp då jag varit tränare innan... Haha! Får se, kan ju faktiskt bli kul!:) Älskar ju att hejja och leda, frågan e hur det kommer gå på engelska haha. Men ut ur huset kommer jag ju iaf! Spännande!

Bilder från dagen:)














Avrundar min kväll med mina nyrakade ben i mitt rum med serier! Soft!

1 kommentar:

Saradenrara sa...

Hääärligt å höra din vardag fia!!!!
Puuuss