onsdag 9 maj 2012

Spending day...

Alltså, jag gillar det här landet!
Alla är ju så fantastiskt trevliga!

Var inne på David Jones, tvungen att köpa massa hudvårdsprodukter, det var längesen jag hade så ful hy! Uscha, men nu ska de bli ändring på det! Kvinnan som hjälpte mig va så himla trevlig, hon vill jag ska komma tillbaka så vi får se om det blivit bättre! Se där, uppföljning! Fick till och med två presenter för att jag köpte så mkt, score! Sen köper man en kaffe och expediten frågar Hur man mår och hur dagen varit osv, hur glad blir man inte av det liksom?!

Har överspenderat pengar idag! Köpt massa produkter som sagt, och hamna inne i en klädesbutik som jag gilla med massa balla kläder med sköna färger så nu har jag köpt mina första plagg här! Kan visa sen:) Lite kul men nu blir det inte mkt köpt på ett tag... Bara bio på de såklart!;)

Har träffat på en skotte också, trevlig människa! Suttit och kollat på folk och njutit av civilisation bara :) Börjar faktiskt få lite koll på staden nu, det är soft! Älskar att vandra runt och känna igen sig och upptäcka nya saker, min stad!!:) Kom hit så jag får visa er den vettja!!:)

Apropå det... Inser verkligen hur mycket man tycker om sina vänner och familj när man är långt borta, kärleken jag känner är stor! Tänker på er varje dag och blir lycklig av att veta att ni finns där och bryr er om. Tack för er, tack för att ni läser och skriver kommentarer, hör av er osv, Ovärderligt!
































Ps, filmen var ju jättekul! Helt klart över de få förväntningar jag hade :) tummen upp!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Clara sa...

Jag förstår känslan precis! Minns exakt hur det kändes första gången jag skulle åka hem från Manhattan :)

Love!

Fredrikson sa...

Fia..fiiina du!!så gött me sköna expediter, de gör verkligen en stor skillnad om folk är sweet.

Gött att du gick till hillsong! Dom är ju sköna där. Kan tänka mej också hur di gick wildcazy på kläder om du gillar butiken :) ska kolla upp filmen me, check :)