fredag 25 maj 2012

Gick till stadsbiblioteket här och satte mig för en croissant och lite internet och träffade på en svensk bara sådär!

Det är kul för ofta när man beställer så kan de fråga vart man är ifrån och ibland kommer dom ut efteråt och frågar eller sa att man slog vad om eller gissade vart jag var ifrån... Utseende och uttal kombinerat. Haha. Och idag var det dansk dom trodde Jag var vilket denna kille undra över varpå jag säger att jag är svensk och det visar sig att han också är det. Varit i Australien i två år och ska åka hem om två veckor.





















Bra grejer för övrigt som ligger framför:
- Surfers paradise nästa helg bokat och klart! Med valsafari! WOOP!
- Långhelg uppe i Noosa, sunshine coast med familjen, jaaaa!
- Hillsong konferensen i juli och förmodligen....
- COLDPLAY i Sydney i november!

Inga kommentarer: