fredag 18 maj 2012

Bra dag!

Wow idag har jag ätit så mycket bröd jag tror jag kräks.. Massa pizza också åååhh...

Lång dag idag! Som alltid på fredagar då lillan är hemma :) Men kul dag! Och lilla Charlie fick utmärkelse för best student of the week, så awesome! Är ju inte annat än att man blir lite stolt :)))

På väg tillbaka från pojkarnas skola så var jag bara tvungen att stanna till uppe vid kyrkogården, ligger så fint med grym utsikt! Det är lätt att få bra utsikt här iofs, bara att gå uppför en gata så ser du hela stan! Väldigt fint iaf :)

















Imorgon blir det full rulle också då det är Oztag dag på tvillingarnas skola, det är skolans grundares dag typ. Aktiviteter osv utlovas! Seeen på kvällen så kommer det massa folk över! Plus deras barn! Och ni kan ju gissa vem som ska ta hand om dom ;) Yeah you heard, MEeee! Blir askalas det! Får ju iaf stek och cheesecake, kan ju inte bli annat än succé ;)))

Åh juste, träffa en mamma på tvillingarnas fotboll idag, hon har jobbat på Ikea och tycker att jag borde åka dit, så hon ska dra med mig dit nåndag, hej billiga köttbullar!

Nuuuu; Chill! Ni kan ju gissa vad jag ska göra :) PUSS!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mysigt du har det!! Saknar dig! Puss<3 victoria