fredag 15 juni 2012

2 månader!

Hej hopp! Nu har två månader gått, sen jag lämnade Svealand, kommer jag detta ro i hamn?

Haha, nästan ett rim iaf! ;)
Men igår var det 2 månader sedan jag lämnade Sverige! Det har gått fort men ändå långsamt... Är säker på att tiden som är kvar kommer gå fortare än man vet ordet av! Och ja det går upp och ner i känslolivet och det är fortfarande svårt att fatta att jag faktiskt är på andra sidan jorden?! Aussie baby!














Sisterhood på torsdagförmiddagar är veckans höjdpunkt måste jag säga! Älskar Hillsong! Bara två veckor kvar till konferensen i Sydney, och den kommer verkligen vara MASSIV! Runt 20,000 pers! SOM Jag längtar! Tror riktigt häftiga saker kommer hända!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

Inga kommentarer: