onsdag 13 juni 2012

Träningsångest...

Var hälsade!

Igår när Jag pratade med kära syster så pratade vi om att träna och hur man känner sig när man ska träna på eftermiddan eller kvällen, att man har ångest hela dagen inför träningen, (oftast löpning då vill säga, för det gillar vi ej!) och mår dåligt sen om man ändå inte får ändan ur och tröstäter istället...

Någon som varit där? I varje fall så jag tänkte att jag skulle upp och träna idag på morgonen så jag skulle få det gjort... Men vad tror ni händer kl 08 på morgonen? Ovilligheten tränger på såklart! Plus en chokladkaka... Vilket får mig att inse (redan?) att Jag är hopplös! Har Inga gränser! Ingen karaktär eller principer! Omg! Måste ge min choklad och chipspåse jag har till min värdmamma så hon får ge mig i små omgångar, gömma det... Hur Tragiskt! Skärpning ögonaböj!

Men jag tränade faktiskt sen, i typ en och en halv timma, 1000 kalorier brända! Halva chokladkakan då kanske... Och vandrade hem från stan ikväll. Nåt steg framåt kanske? Men ätandet alltså, Sofia Skääääärp dig!!!

Anyway... Ledig idag så ordnade för mig en dejt med sköna Naomi! Pratade relationsproblem, livet och kroppsideal.. Ja ni vet!
Plus lite shopping, hitta bl. a aaaasasköna jeggings, javisst! Känner mig nästan smal! Nu fattas ett par svarta jeans... Jaja:) Bra dag!


dåligt bara när jag missade bussen och nästa buss var sen... Ca 1 timmas väntande... Älska sånt? NEJ!!!!


Fina Naomi!


Vapiano, så mums!! Hitta min pastarätt nu, den e grym!!'





State of origin, New South Wales vs Queensland, GO Queensland!


Dom har vinterfestival här nu! Blir lite varm i hjärtat när jag ser Lagsport, SAKNAR mitt lag!!!!

Imorgon kör vi igen, sisteeeeerhoood! Tagg!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

Inga kommentarer: