torsdag 28 juni 2012

Finbesök!

Hej hopp!

Idag har Nana kommit till stan! Mormor vill det säga, all the way from Melbourne. Hon ska sova i mitt rum till söndag då jag drar. Jag tycker redan om henne! Har redan fått lite visdomsord från henne, älskar det. Så underbart med äldre människor! Som Nathalie Bencic säger, alla bär på en historia och det är något med äldre människor som gör att jag älskar att lyssna till deras! Dom har ju varit med om så mycket :)

Sen älskar barnen henne så de gör att uppmärksamheten riktas mot henne och jag kanske e dum men, jag klagar inte! ;)

Vart lite uttråkad idag av allt regn ute så då vare bara på med kockmössan och köra! Väldigt avancerad bakning mhm...


Är helt slut nu, tränat så mina ben ropar efter sömn, redan vid 21.30. Ska snart ge efter, efter lite välbehövlig läsning :)

Kärlek!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

Inga kommentarer: