tisdag 19 juni 2012

Lov och Sockersug 2.0

Haft helt okej dagar sista två, intensiva men helt okej!

Två av fyra har lov nu så får ta dom till bion och bowla med dom osv... De e tufft! ;o) Sett the avengers tre gånger nu! Bra film men nu får det vara nog... ;) på tal om film, såg Rock Of Ages häromdagen, så himla bra!! Musikalfilm med massa skön 80- tals rock låtar och massa bra skådisar. Hur rolig som helst! Men sen älskar jag ju musik så det kan ju vara en bidragande faktor haha. Jag älskade den i alla fall!:)

Imorgon blir lite lugnare vilket Jag tackar för, hoppas på strålande väder (som typ alltid) så man kan sola lite igen (tappar ju för mkt färg! Även om jag försöker vara lite lugn med det då föööör mkt sol vill vi ju inte ha för huden, men bättra på lite ibland, det tycker jag!) och borde träna också...

Sen har jag så otroligt sockersug hela tiden! Måste köra D-tox några dagar tror jag! Inget bröd, ingen läsk eller kakor, choklad eller chips, utan sallad och kött och massa vatten! Vad tror vi? Kommer vi klara det?

Fortsättning följer.....

(Ps, kanske måste äta upp all
Choklad och chips som jag har så jag inte blir frestad sen?!! .....Ja, så gör vi tycker jag nog...)


Location:Annie St,Auchenflower,Australien

Inga kommentarer: