tisdag 5 juni 2012

Assåååå, bra dag!

Efter ett uppehåll så drog Jag igång träningen igår igen lite spontant sådär, kändes bra! Fick galen träningsvärk så tänkte att de e lika bra att köra på det igen idag.. Så vi får se hur det känns imorgon! Älskar att jag bara kan gå in till rummet intill och köra ett pass och sen svida om snabbt till duschen osv... Haha det är faktiskt galet skönt.

Och ikväll mina vänner, något stort har hänt.. Jag har haft mina första planer för en kväll mitt i veckan! Förstår ni hur stort detta är?! Vänner som plockar upp mig och tar mig till ännu fler vänner.. Jaaaaag har börjat få ett liiiiiv! Pris ske Gud! Och vilken kväll också! Ungdomssamling i Hillsong, powerhouse kallar dom det :) Väldigt bra! Har förmodligen ordnat mig en plats i en bil ner till Sydney (bara dryga 90 mil ner, piece of cake!) och konferensen om några veckor! Roadtrip OCH spara pengar, vilken succé!











Imorgon blir det mer utflykt och mer träff med vänner! Härliga tider!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: