lördag 29 december 2012

Boattrip!

Åkte ut med båten deras igår!

Himla fint serdu, brände mig dock lite här och var, aj aj aj! Solskydd vänner! Viktigt!











Alltid härligt att se svenska fanan blåsa i vinden! Den är ju så vacker! Det var en svensk före mig i kön också, hörde det på hennes dåliga engelska! Går ju inte att ta miste på. Haha.

Sen när vi kom hem så planerade jag lite mer min resa till Nya Zealand, jag åker i ÖVERMORGON! Sjukt kul! Blev så igång när jag började planera lite, finns så mycket att se och göra ju! Hur ska man hinna allt (för att inte tala om råd)? Det lär väl visa sig, grymt ska det i alla fall bli! Bästa inledningen på det nya året!


Hela min övriga familj hemma i Sverige är uppe i vår stuga i fjällen, så det är illa tyst på vår gruppchat som vi har! Bara jag som håller igång! Men får väl förlåta dom...

I alla fall... Idag blir det träna och jobb i vanlig ordning. Kärlek till er! ❤

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

Inga kommentarer: