tisdag 4 december 2012

Världens stoltaste.

Ja, jag har ju sagt förut hur himla bra familj jag har och hur HIMLA stolt jag är över allihopa! Och igår, då kammade mina föräldrar hem priset för "årets gasellföretagare" för Uppsala Län! Det betyder alltså att de är de snabbast växande företaget, med hela 2400 procent sen det startade fyra år sedan!

Min far är en väldigt hårt arbetande person och han är helt otroligt grym, han är verkligen som gjord för det här! (och mamma med såklart:)

Så häftigt att se vad hårt arbete kan ge och bra arbetsmoral osv, så stolt! Att de sen var näst i kö för att bli Supergasell (alltså störst växande i hela Sverige) är ju inte helt fel! Otroligt coolt!





Igår på galan i Konserthuset i Stockholm. Tydligen väldigt glammigt från vad jag hörde! Hela familjen var där också! Nja eller inte hela då..






Hörde intervju på radion också precis på Sveriges radio Uppland.

Nu blir det Grey's Anatomy! Väldigt intressant med medicin, opererar faktiskt kirurger i massor av timmar i rad utan rast?! Måste forska i detta... Fascinerad...

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

Inga kommentarer: