lördag 1 december 2012

Sommarn är här!

1:a December idag!

Det betyder första dagen på sommaren här! Betyder också att julen är i antågande, känns ju så fel, jul mitt i sommaren! Men det gör inget alls för mig, kul att uppleva. Sen saknar jag inte hemma lika mycket för att det ändå känns som sommar!

Men... Har en riktigt bra tid framför mig, de få månaderna jag har kvar!

I varje fall... Har haft en lång dag med barnen, föräldrarna är i Sydney så då har man 24/7 on duty. Vi har lekt och badat, haft X factor här hemma, stor favorit!


Imorgon är det festival för hela slanten, house! Calvin Harris, Tiesto och vår svenska stjärna Avicii är några av artisterna. Daaaaansa hela dagen låååång!
#redantrött


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Wienholt St,Brisbane,Australien

Inga kommentarer: