måndag 24 december 2012

JULAFTON!

GOD JUL på er!!

Här känns det mer som midsommar men annars så! Vi var på mässa idag med julspel, mysigt med juletider ändå! Men det är ju först imorgon som det firas här! Det kommer bli paketöppning runt 6 imorgon bitti (inga konstigheter) sen god mat bestående av seafood såsom hummer och pilgrimsmusslor, ostar och dippar! Mmmm, kommer nog inte va helt fel nej, är laddad redan jag!!









Pratat med delar av familjen hemma idag, vilka stjärnor den består av alltså! Skrattat så jag fått ont i magen, älskar dom något otroligt, varenda en!!

Sen på annandagen så är det premiär för "Les Miserables"!!! Förstå hur redo jag är för denna film?! Kommer bli EPISKT! (har inte alls höga förväntningar...) Även Hobbit har premiär då men den får vänta!

Seeeen är bara en vecka kvar sen också till min resa till Nya Zeeland!! Kommer och bli hur bra som helst. Går nog inte att starta året bättre... Wow! Vilket äventyr jag är på! Livet ❤


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: