söndag 2 december 2012

Hej hallå!

Sitter på Starbucks med favoriterna (alltså min spännande bok och de älskade kaffet, det är svalt härinne och jag luras nästan men när man går ut SLÅR värmen emot en, börjar bli riktigt varmt nu! Men det är härligt!) och fylls återigen med lycka.

Idag ska jag på festival, nästa vecka julbak i paradiset med vänner, har pratat med min bästa Sara idag, jag ska få fira jul med den här härliga familjen, om en månad åker jag till Nya Zeeland, jag har världens bästa familj och vänner, ett underbart motherland, ljus framtid osv osv.. Listan kan göras lång! Jag mår bra! Jag växer! Jag älskar att leva! Och detta tack vare alla människor runt omkring mig och självklart min klippa i livet, som alltid, alltid finns där och plockar upp mig när jag faller, Gud, fader och vän, älskade vän.





Lycklig tjej!

Nu måste ja springa på do, mycket vätska nu! Ska strax möta upp min vän Andreea för att åka till Stereosonic! Wooosah!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Elizabeth St,,Australien

Inga kommentarer: