måndag 15 april 2013

Godmorgon - I Sverige!

Ja godmorgon Sverige! Kändes lite konstigt att vakna upp hemma, även om jag sovit gott i min otroligt sköna säng! Så gosig.

Igår när jag kom fram stod nästan alla i min familj där och välkomnade mig! Så kul att se dom :) De drog med mig hem till storebror och Ebbas nya place mitt i stan som jag inte sett än! Så fint!! Där kommer man ju inkvartera sig mer än ofta ;)) Även hennes föräldrar var där så vi åt hemmagjord smörgåstårta och cheesecake som mamma gjort, och hade det trevligt. Älskar när alla är samlade!

Väl hemma fick jag se alla förändringar som var gjorda, stor skillnad! Även mitt rum därnere hade gjort om totalt, superfint! Mamma och pappa hade slitit med det ända till klockan tolv på kvällen, har man inte världens bästa föräldrar?

Sen skulle vi äta middag och vem tror ni dyker upp och överraskar?! Jo världens kanske härligaste brudar! Så glad jag blev, oväntat! Så vi åt otroligt god middag tillsammans med massa gott och hade det väldigt trevligt. Började bli lite trött mot slutet haha men var väldigt glad. Fick sen GO och glad krypa ner i min sköna säng och sova gott. Vaknade dock i tid till att äta frukost tillsammans med mamma och pappa och matte och Jossan - lillbrorsans flickvän som jag träffade först igår! Så gullig tjej - innan de drog till jobb respektive skolan.

Idag blir till att plocka fram lite kläder man kan ha i detta kyliga land, ska försöka ta mig ut på en liten tur också om man inte får chocken i kylan haha. Har ungefär två veckor innan det nya jobbet drar igång!

Känns konstigt att vara hemma, eller snarare känns det konstigt att det inte känns konstigt? Känns som att jag aldrig varit iväg typ, väldigt speciell känsla. Det "nya livet" börjar nu. Let's GO!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:LENA-ÅRBY,Storvreta,Sverige

Inga kommentarer: