onsdag 3 april 2013

Mot FIJI!

Igår var jag i Brisbane för min absolut sista natt där! Fick tid att tvätta och packa om (trodde att jag bara hade 22 kg i stora väskan men det visade sig sen att vara 30...) Hann med att fika med bästa Anna en sista gång - Starbucks, of course - och även nachos och bio! Heldag med andra ord och det satt fint de.

Nu är jag på flygplatsen igen, dags sista anhalten innan det bär av hem till Sverige! Vi drar till Fiji! Fiji är nog det jag sett fram emot mes, det jag har sett och hört om detta land är som paradiset. Så vi håller tummarna att det är sol också så man kan få lite färg, inte mycket av den varan just nu haha.

Sen längtar jag efter att få komma hem, börjar sakna familjen lite för mycket nu...

Då kör vi!





- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Qantas Dr,Brisbane Airport,Australien

Inga kommentarer: