lördag 13 april 2013

Last Night In Australia

Då var dagen kommen.
Sista dagen i Sydney och Australien!


ETT HELT ÅR har passerat. Hur sjukt är det inte?! Men hur bra har det inte varit också? Jag är så otroligt tacksam och glad för det här året, för allt jag har fått vara med om och uppleva, de otroliga (och otaliga) människor jag fått privilegiet att få möta, utmaningar som fått mig att växa osv.

Absolut ett av de bättre åren i mitt liv.

Men det tar ju inte slut här.

Nu börjar ett nytt kapitel i mitt liv. Hem till Sverige med en hejdlöst massa erfarenheter rikare, kanske lite visare, mer självförtroende men också en livsglädje och ett driv som inte funnits där tidigare. Jag är laddad för vad som komma skall. Framtiden, jag är redo för dig!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Departure Plaza,Mascot,Australien

Inga kommentarer: