tisdag 23 april 2013

Jobb och träning...

Ja hallå ja!

Blivit lite segt med uppis men de e nog mer för att det känns liiiite meningslöst att skriva blogg när man är hemma igen haha, samtidigt som det är gött att skriva av sig ibland, så jag kommer fortsätta, om än kanske lite mer sporadiskt.

Igår körde jag och syster vårträning! Jobbigt men kul! Var hemma hela dagen annars och putsa alla fönster, de har kanske aldrig varit så rena ;0)

Idag började jag jobba lite lätt! Lite lätt innebär alltså att plocka isär plantor, 80 000 st för att vara exakt... Tufft men helt okej. Känns kul att vara igång! Nästa vecka körs själva planteringen igång!




















Så härligt att vara hemma i huset tidigt, klockan är 21 och jag ska lägga mig och läsa lite, och sen sova tidigt. Älskar det! Imorgon blir det upp och jobba igen!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:LENA-ÅRBY,Storvreta,Sverige

Inga kommentarer: