tisdag 16 april 2013

Turnerar..

Igår rensade jag ur min garderob, eller jag packade upp alla kläder som legat nerpackat, det blev två hela säckar fulla med kläder som ska ges bort och en som ska slängas. Gött att rensa!

Sen kom Larry förbi, och som hon vuxit!!! Så galet! Men himla mysigt att se henne.


Idag är jag hos min Maria och vi har pratat träning, kost, om Gud och livet osv osv över alldeles för många koppar kaffe och haft det ypperligt trevligt, och ikväll blir det ännu mera häng med min Lisa! Härligt med dagar som dessa.


Arbetskontraktet är även det påskrivet så om två veckor kör vi igång! Men nu njuter jag av att träffa vänner och ta in allt. Fortfarande känns det så sjukt att allt är som vanligt, som om jag varit hemma hela tiden. Läskigt och lite konstigt även om det helt ok. Haha.

Juste körde också bil idag för första gången, kändes lite knäppt då man gärna vill köra över på vänstersidan! Omställning! Tur att brorsan var med och kolla mig där ett tag haha.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Furugatan,Uppsala,Sverige

Inga kommentarer: