söndag 27 november 2011

50 års fest

God morgon!

Igår hade vi ju 50 årsfest för mina kära föräldrar! Detta skedde ute i Enköping på regementet där. Väldigt coolt ställe! Bjöds på massa god mat och förhoppningsvis bra underhållning (var ju vi som medverkade mkt bl.a såå ni förstår ju själva ;)) !

Massa folk kom och mina föräldrar verkar nöjda, då är jag nöjd:))


När jag vaknat ringde Kerstin och tyckte jag skulle komma ut till dom och göra mig i ordning med dom så jag drog dit och myste lite med elvispen också såklart!


Jag åkte först förbi gränby för att köpa strumpbyxor och spontanköpte dessa pärlor!! Hade precis pratat med Kerstin i telefon om jag jag skulle vilja ha ett par låga form av Martens och så snubblar jag på dom här!! Och kalaspris på det också! Så glad över dom! /i>


På väg till Enköping!


måste ju Posa lite först...


Här har ni min stiliga far! Vilken man!


Sen dessa då! Vilka grabbar! Var så fina dagen till ära!:)


bordsdukningen..


Filmtajm! Niklas och Kerstin hade snickrat ihop en asrolig film! Sjukt bra!

Nu har min bror dragit till Mexico också, sju imorse flög han sin kos en månad! Ha de bäst bror!

Idag vankas det match! Men först lite julstämning. GLAD FÖRSTA ADVENT!

Location:Jordgubbsgatan,Uppsala,Sverige

Inga kommentarer: