lördag 12 november 2011

Guten nacht!

Min kväll har bestått av taco, unga vuxna och ett avslut på McD med många skratt! Absolut nöjd!

Nu blir de sova, imorgon är de match!!! Tagg!!
Juuste apropå match... måste göra lite administrativa saker innan bädden.

Till er andra: SOV GOTT!


Här är delar av gänget på McD.. Vissa av oss har lite utav en ryskfest! Syns det? ;))


Precis tagit av mig dessa pärlor. Mina Älskade MARTENS som jag köpte i New York i maj, har börjat använda dom lite smått. Går inte för länge för dom gör så himmelens ont vid sömnen över bredfoten... Men de blir faktiskt lite bättre för varje gång! Vill jag inbilla mig... :)) i vilket fall som helst, jag älskar dom! Perfekta kängorna!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Vitkålsgatan,Uppsala,Sverige

Inga kommentarer: