måndag 28 november 2011

Stämning!

Hallå i stugan!
Hur är läget? Jag har haft en supermysig måndag!

Först knackade jag på hos Lisa på väg hem från jobbet och fick mat, glögg och härligt snack. Vilken brud! Tack Götet!

Ringde sen in min mamma för att shoppa julpynt och det blev så sjukt bra! Till och med köpt mig min egna lilla gran! (Tack Lisa för tipset!)

Har nu precis städat och klätt julgranen med julmusik på. Bästa julstämningen! Först julen i mitt egna hem, och jag stortrivs! Har det SÅ fint hemma just nu! Välkomna över på lite glögg, det finns det också bland annat i mina gömmor numera! ;)) Weiii!

Här har ni några bilder på mitt hem just nu!


Mina fina stjärnor i fönstret! Tack finaste mamma för hjälpen!


Mina nya ljus och choklad:)


Kolla in min fina gran! Jag har en egen! Trodde jag inte. Så fiiiin! (OBS! Klart finare i verkligheten)


Mmmys!

Fint va? Jag e helnöjd som ni kanske märker... Ska man göra något mer ändå tror ni? Murgröna i mina takbjälkar kanske vore något? (ja dom andra dog... Men kanske i plast den här gången? ;o)

Hihi jaja.. Ska fortsätta njuta lite innan sängen kallar. Natti!

Inga kommentarer: