torsdag 10 november 2011

Det där med tankar..

Jag har börjat fundera...

Saker som man ibland tror är självklara, går plötsligt upp för en att det inte är det. Till exempel att människor har tid, att människor vill vara med mig lika mycket som jag med dom. Först kan det kännas lite som en käftsmäll men för att senare få en till insikt, en sund insikt tror jag. Men det är intressant vad man trott innan liksom.. Vad fick en att tro att folk ville umgås med en så mycket? Eller varför ändrades det? Ibland kan man inte låta bli att undra vad det var som var orsaken. Var det jag? Var ens umgänge kanske inte så attraktivt som man hoppades.

Tänka kan man göra alldeles för mycket.. Men som en analyserande person som jag är är det svårt att inte göra det. Jag bara tycker det är intressant att se hur olika man kan se på livet och allt som kommer med det. Hur många det är som inte tänker som jag?! Tack Gud för det förvisso...

Jag lyssnade på en intervju på P3 igår, då Alex Schulman var med. Tydligen har han massa panikångest o mår väldigt dåligt stora delar av sin tid.
Hur en person kan känna sig så ensam!

Livet, livet. Fullt av överraskningar, käftsmällar och insikter :)
Nu kör vi!

Location:Timjansgatan,Uppsala,Sverige

Inga kommentarer: