onsdag 30 november 2011

Hockey osv...

Hej hopp!!

Drog iväg på allsvensk hockey ikväll. Längesen alltså! Almtuna mot Malmö. Kom ihåg när man ofta var där i hallen och kolla på brorsan som spelade för längesen. Kul är det men aningens kallt.. Och så förlorar dom ju också o det är ju inte så kul kanske.


En taggad Sofia, mitt sällskap för kvällen! Även skribent i matchbladet om Malmö. Duktig


Något som är kul däremot, eller mer intressant kanske, är att Malmö har "hockey Sveriges överlägset bäst betalda spelare"! Nummer 86, Linus Klasen, tjänar ca 583 000:- ... i Månaden! Du hörde rätt, i månaden!!! (och detta ska vara efter skatt..) Och då spelar han "bara" i allsvenskan... KAOS. Tänk att ha den lönen. Jo tack!


Svängde förbi den fagra Madelene Renkel på vägen hem för helt perfekta (ja dom var verkligen perfekta!) sconsen i deras nästintill perfekta lägenhet och tittade på halva grey's anatomy och body of proof.


Tydligen var det sista avsnittet av grey's så Madde var lite ledsen...

Jag gick hem och spelade in en video till tjejjerna medan jag gick igenom skogen... Haha så kul man kan ha!
Kom precis innanför dörren och blir lycklig inombords när jag skådar mina stjärnor i fönstret och min underbara julgran!:)

Tackar för idag och vänder kosan mot morgondagen! Men föööörst... Lite sömn. Sov gott!

Inga kommentarer: