tisdag 29 november 2011

Ångest

Hej!

Jag sitter hemma och försöker samla mod... Längesen jag bara gick in till folk och försökte sälja, och nu är det så himmelens svårt att bara göra det? Får lite småpanik när jag precis ska gå utanför dörren och det leder till att jag stannar kvar hemma.

....

Inte bra. Inte bra alls.

Åh ibland önskade jag verkligen att jag bara kunde gå till ett jobb där man slapp att pusha sig på samma sätt som jag måste göra nu, där folk kommer till mig istället för jag till dom. MEN sen vad är det för kul med det? Det är ju ingen utmaning? Eller? Får försöka se det så.. :)

Det svåraste är att ge sig själv en spark i baken då det inte finns någon annan som kan göra det åt mig? Att det ska vara så svårt! Vill ju va den personen med driv, som kör på trots motvind och motgångar... Så det hela kanske måste sluta med att man antingen lägger sig ner och dör (vilket jag gjort många gånger) eller väljer att vara just den personen man så gärna vill vara och bara kör.


Får peppa mig med världens bästa bild på en av världens skönaste personer! Haha!

Location:Jordgubbsgatan,Uppsala,Sverige

Inga kommentarer: