torsdag 10 november 2011

Så mycket bättre

Godmorgon!

Vill bara, denna härliga torsdagsmorgonen, slå ett stort slag för tv programmet:


Juste! "Så mycket bättre"! Det gick ju förra hösten också å dessa artister ovan var då med. Första gången jag såg det var när hela min familj var nere i Skåne för att äta gåsmiddag, inne på världens kanske finaste hotell ever! SÅ sjukt mysigt!

Så i en av de skönaste sängar jag sovit i låg jag och min bror och kollade på just detta programmet innan vi skulle åka till middagen.
Det är alltså ett program där sju artister medverkar, där var och en har varsin dag där de övriga ska tolka en av dennes låtar den skrivit genom åren. Fritt fram för tolkningar alltså samtidigt där man får lära känna personen i fråga, se klipp osv. Och jag har börjat älska detta program!! Det är nog det bästa som hänt tv hösten :) Så det är ett starkt tips!

Denna gång är det en enligt mig brokig skara med, bl.a. Tomas Ledin, Laleh och Mikael Wiehe. Min absoluta favorit när det gäller musiken, är helt klart Laleh! Så underbara tolkningar! HÄR har ni en av dom. Vilken tjej!

Så kryp ihop lite extra lördagskvällar och njut!

Location:Jordgubbsgatan,Uppsala,Sverige

Inga kommentarer: