fredag 1 mars 2013

1:a mars!

Då var det mars då! Första höstmånaden för Aussies och första vårmånaden för Sverige! Som det kan gå! Är ju inte ledsen att jag kommer hem lagom till våren (även om jag älskar vintern också!).

Juste, varit lite krångel med min registrering till Color konferensen nästa vecka i Sydney, men verkar vara ordnat nu, skönt! Jobbigt att inte åka när man bokat flyg osv. ÅH! Ska bli så himla kul! Älskar Sydney, ska suga in ALLT och så mycket som jag bara kan. En världsstad om du frågar mig. Kommer bli EPISKT. ÅH ❤


I Gryningen, 05.30. Minuten innan var det mycket mer rosa, men när jag hämtat mobilen var det försent. Men lite fint ändå:)


Strandade på Starbucks då jag fick lite längre ledigt idag. Älskar att sitta här bland massa folk och bara ta in surret av människor, betrakta och observera. Otroligt vilken vidd av människor det finns! Härligt! :0) Kommer snart upp ett filosofiskt inlägg med vad jag tänkte på..

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Albert St,Brisbane,Australien

Inga kommentarer: