lördag 16 mars 2013

Fenomenal lördag

Riktigt GO dag idag! Men det visste jag ju redan innan den började. Det gillar jag.
Fina människor och god mat (och bio) innan jag traskade hem i den sköna kvällen. Då är jag glad.

Imorgon blir det mera fina människor och självaste herr Brian Houston befinner sig i Brisbane, så kuligt! Lite mindre här uppe så blir liksom lite mer intimt. Gillar det! Love churchday!


Så härlig denna tjej är! Riktigt go London dialekt alltså, har saknat den! Fick även träffa hennes prins, väldigt trevligt! Har tydligen bestämt att jag ska sjunga på deras bröllop haha... När det nu blir av vill säga :) Vore ju lite skoj! Imorgon ska jag få se deras lilla valp de skaffat sig!! Ååhh... MYS.


Åt denna grymma nachostallrik, kan ju inte få nog! Väl värt pengarna också. Tummen upp!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

Inga kommentarer: