fredag 8 mars 2013

Take me deeper

Vet inte vad det är, men det är något speciellt med Hillsong som får mig att gå igång på alla cylindrar. Jag hungrar efter mer som aldrig förut, varför vet jag inte. Men jag vet att jag vill bara ha mer av allt vad de står för, vilket är Jesus. Jesus och att hjälpa andra, att älska Gud och människor. Det är vad livet handlar om. Jag är SÅ glad över att få vara här ❤

Och juste, igår sjöng en tjej på mötet sången "Oceans", den är med på deras nya skiva Zion. (som jag inte köpt än, en skämmes!) Jag höll på att ramla av stolen så OTROLIGT duktig hon var! Hennes röst är kanske det vackraste jag hört. Sådan otrolig koll sin röst, på minsta lilla ton och vibration. Och som låten berörde sen, fantastisk text. Värt att köpa skivan bara för hennes skull.


Take me deeper than my feet could ever wander..

Location:George St,Haymarket,Australien

Inga kommentarer: