söndag 24 mars 2013

Airlie Beach!

Efter tio timmars resa i buss är jag nu framkommen till Airlie Beach där jag bor en natt innan det bär sig ut på havet i några dagar! Detta är en av höjdpunkterna på min resa så jag är väldigt taggad! Hoppas bara vädret är på vår sida!

Här i Airlie är det riktigt fint alltså! Gick en långprommis till affären och fick se solnedgången, riktigt vackert! Sen är de så mysigt där vi bor, mycket skönare än i Cairns haha. Väldigt trevligt må jag säga! Är rätt trött alltså, så blir nog sova snart, men dock blir det nog till att kolla in eldshowen som pågår i detta nu. Sovmorgon imorgon! (jämfört med innan) Tackar för det!

Allt bra med er därhemma? ❤














- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Shute Harbour Rd,Airlie Beach,Australien

Inga kommentarer: