lördag 9 mars 2013

Starstruck!

Haha Asså! Hur sjukt är det inte!

Skrev ju igår om den här tjejen som nästan fick mig att ramla av stolen med hennes fantastiska röst och sången som berörde mig ända in i benmärgen?! Stötte på henne utanför centrat ikväll när allt var slut, och jag bestämde mig för att gå fram och berätta hur duktig jag tyckte hon var, blev nästan lite Starstruck haha och var tvungen att ta bild.. Och längre än mig var hon också! Kan ni tänka er..

Insåg också att jag har hört henne innan när hon var i Brisbane, då sjöng hon Florence and the machine, även då helt overkligt. Magiskt!

Riktigt glad att jag gjorde det, mysig tjej!


Lyssnar ni på albumet Zion kommer ni förstå vad jag pratar om, även om inspelat inte kommer i närheten av live!


Nu är det över och imorgon bitti bär det av "hemåt" för de sista knappa veckorna innan avfärd mot nya äventyr. Godnatt!





- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:George St,Haymarket,Australien

Inga kommentarer: