torsdag 21 mars 2013

Känslosamt...

Okej, jag trodde inte jag skulle känna så mycket inför att lämna familjen, men där hade jag visst fel. Nattade "småttingarna" ikväll och då blev det lite jobbigt när tanken kom att detta är sista gången jag nattar dom! Dom är ju rätt söta ändå...

Håller på i detta nu att städa ur rummet, packa sista gången, tagit ur ytterligare ett gäng med kläder som blir leverans till nästa stjärna. Imorgon blir det som sagt pannkaksfrukost så de gäller att ha sakerna klara för på kvällen åker jag! Men först blir det lite Fish and Chips med familjen där de ska få en liten sak. Åh, dom är ju fina ändå...

Får tänka på allt roligt som ligger framför! Yrat runt hela dagen, varit lite stressad inför att allt ska klaffa, men fått massor gjort så de e fint! Fått alla papper och bokningar nu till resan, kommer bli så bra!


Nothing but an empty closet...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

Inga kommentarer: