måndag 4 februari 2013

Att inse sina begränsningar

Jag läste någonstans att "en "riktig" man inser sina begränsningar", och jag kom osökt att tänka på det nu då jag åkte in till stan för att fika med mig själv (jag är inte schizo, bara gillar mitt eget sällskap) trots att jag kanske inte borde det då vad jag borde göra är att hålla i alla pengar jag har just nu då jag ska försöka spara lite till olika saker (jag må ha kommit långt på vissa områden, men pengar är fortfarande mitt "Lord of the rings" vad det gäller att slösa pengar på ingenting. Otroligt drygt när dom är borta och man knappt minns vad det var man spenderade dom på. Suck. Det var det där med mål ja..).

Men det är svårt att motstå en god kaffe samtidigt som man filurar på framtiden och njuter av att bara vara, själv fast bland många, en måndagsmorgon. Är så exalterad, har roliga nyheter (som bestämdes igår), snart, när det är klappat och klart. Återkommer med den. Woho!


Nu solen några timmar ❤

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

Inga kommentarer: