fredag 22 februari 2013

Överanalysera.nu

Oj oj oj, vad det inte händer mycket just nu. Livet går på lågvarv. BIG time. Fredag kväll och jag är hemma. Förra lördagen var jag också hemma. Känner mig så sjukt tråkig haha. Meeeeenesatteee, kan väl inte hända massor hela tiden?!

Men sista tiden jag har här, måste köra på nu känner jag! Jag njuter fortfarande, men vill ut mer. Hellre massor att göra och sen längta efter lugna dagar än tvärtom. Kanske känner jag mig tråkig för att solen har bestämt sig för att hålla sig undan i massa dagar? Dåligt väder över en vecka.. Vilka problem va?

Intressant ändå hur man (läs: jag) fungerar när man har för lite att göra, hur hjärnan automatiskt ställer in sig på;"Varning! Meningslös". Kan vara, återigen, att flyta omkring utan mål och mening. Att känna sig bortglömd. Ensam. Väldigt obehaglig känsla.

Om man ska överanalysera (vilket är en av mina naturbegåvningar) så inser jag att det bara är osäkerhet. Osäkerhet och rädsla för att inte räcka till, inte betyda något, som finns där, onödig och obefogad. Men så är man ju inte perfekt heller.. Finns alltid något att jobba på!

Sen om det är min osäkerhet eller
överdrivna analyseringförmåga det borde jobbas på, det mysteriet kvarstår ;0)











- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

Inga kommentarer: