lördag 2 februari 2013

Godmorgon söndag!

GOD MORGON VÄRLDEN! (viktigt med stora bokstäver så ni verkligen förstår hur GOD den här morgonen är!)

Idag skiner solen igen, jag ska traska till "stranden" och ligga där hela dagen med lite picknick osv innan det blir kyrka ikväll. Låter som en perfekt söndag om du frågar mig! Promenaden dit blir den enda träningen idag för idag är det vilodag. Jajamän.

Satt nu på morgonen och skrev ner lite vad jag lärt mig och varit med om det här året, och listan kan göras lång kan jag lova! Blir liksom så påtagligt när man är borta såhär hur mycket man avancerar, mer än man (läs: jag) gör/gjorde hemma där all tid liksom flyter ihop. Får lära av det här (och kanske Blondinbella?) och börja med mål med varje år (eller dag) för att fortsätta ha något att sträva och kämpa mot, för är det något jag märkt så är det att när jag bara driver omkring så blir inte mycket vettigt gjort. Värt att tänka på!


Trevlig Söndag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

Inga kommentarer: