onsdag 13 februari 2013

Back in town

Träffa nedanstående flickor för lite härligt häng! Alla har varit ute på resande fot så de va trevligt att ses lite igen! (speciellt Anna som varit i Thailand en månad)





Assååå... Kolla in hur bruna kvinnorna ÄR! Nabbe har ju vart på Fiji, så jag håller tummarna för att det ska gå lika bra för mig (ja jag ska åka dit om allt går som det ska, SÅ taggad!!:) Haha trodde jag hade färg men är ju vitare än vitast, jämfört med de där damerna... Men sen skulle man ju inte jämföra sig eller hur var det? Haha går bra nu...

Klippte mig som sagt också, rätt ovärt om du frågar mig, kunde klippt mig klart mycket billigare men så kan det gå... Gjort är gjort!

(Haha så trååååkiga inlägg det är just nu? Kanske ska va tyst innan jag har något vettigt att säga? Å andra sidan är det ju min blogg där jag kan skriva vad som, och därmed blir det en del strunt också. Men ja...

Sol i sinne, brun inne! Som de säger i Sunes sommar...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

Inga kommentarer: