tisdag 26 februari 2013

UGG time!

Imorse vaknade jag upp med förkylning! Lite smådrygt sådär, så blev ingen träning trots att jag gick runt med träningskläder hela dagen haha! (ser ju lite extra tajt ut i träningskläder, vill ju som alltid gå omkring i det ;0) Men tog det lugnt istället. Inte varit så farligt idag, hoppas bara att det går åt rätt håll..

Spontanåkte in till stan och fikade lite istället, kollade runt och fixade papper för skatten! Man får ju nämligen tillbaka skatten (vi kallar den taxen) här när man slutar, riktigt trevligt påfund tycker jag enna!

OCH köpte även ett par supergosiga tofflor från UGG butiken, måste ju passa på när det är närproducerat så att säga!








De här knasiga lirarna har jag hand om (minus mamman då), bilden kanske talar för den själv haha ❤ Det går ändå bra för oss tycker jag, vi gör lite som vi vill liksom, på ett bra sätt! Gjorde chokladmuffins ikväll, åkte och drack varm choklad innan skolan vid sjutiden efter vi lämnat av ena grabben på orkester osv. Heltidsjobb med familj, helt klart! Imorgon blir det simning med "småttingarna" på schemat!

SÅ. Läsa lite bibel nu och sen sova bort förkylning, YES!

Ps, nu har turnén dragit igång på Kanarieöarna, ett år sedan jag också var där med det härliga gänget och Elida. Så himla bra, lite av mitt andra hem. Snart är jag tillbaka! Woho! Miss you guys! Rock the boat! So to speak ha ha...

Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

Inga kommentarer: