fredag 8 februari 2013

Dolda kameran?!

Alltså.. skummaste grejen som hände när jag skulle handla igår!

Jag var i en ny och okänd affär, och det första jag gjorde var att lägga i frukt såsom Mangos, bananer, apelsiner osv. Jag lämnade sedan min vagn vid ett flertal tillfällen för att leta efter diverse varor. Efter ett tag inser jag att det ligger vindruvor i min vagn som jag bestämt inte lagt i själv! Kollar lite försynt runt mig för att se om det är någon som driver med mig?

Det fortskrider så att när jag ska betala så inser jag att ytterligare en vara ligger i min vagn, nämligen en melon som jag inte heller lagt i själv! PLUS att mangoerna som jag plockade, är borta! Hallåååå vad är det som händer?

Sjukt pinsamt när jag skulle försöka förklara för mannen i kassan "Eeeehhh excuse me but these aren't mine, and somebody took my mangoes!" Hej schizo liksom!

De störda är att jag nu på morgonen inte kan hitta bananerna eller apelsinerna heller! Alltså... Senil eller?! Något riktigt skumt hände i den där affären igår, kanske var det någon som hade riktigt roligt åt en rodnande och förvirrad tjej. Tack.


Nu ska jag iväg och hämta en "Starwars donuttårta"! Det vankas nämligen kalas och sleepover här ikväll för 11 pojkar! (Böner är välkomna) Sen blir det till att köpa mer frukt också....

Trevlig fredag vänner!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, sjukt roligt!
Mamma